Приєднуйся до нас

Що шукати?

За Лаштунками

Політика

ГЕРМАН ПІШЛА ДО РАБІНОВИЧА?

Колишня радниця біглого екс-президента Віктора Януковича Ганна Герман, яка колись також була журналістом Радіо Свободи, нині стала ведучою програми «Суб’єктивні підсумки тижня» на телеканалі NewsOne, який приписують у власність опозиційному нардепу і олігарху Вадиму Рабіновичу. Відео програми Герман опублікував телеканал на YouTube.

«Ганна Герман повернулася з небуття і відразу в ефір телеканалу. Люди дзвонять їй і кажуть, що це верх цинізму», – прокоментував появу Герман в телеефірі журналіст Павло Шеремет.

Зазначимо, за даними з відкритих джерел, телеканал NewsOne належить члену «Опозиційного блоку», народному депутату Євгену Мураєву.

Нагадаємо, після тривалої відсутності у медіапросторі одіозна екс-регіоналка Ганна Герман з’явилася на публіці з «новим» обличчям узимку цього року.

Підготував Дмитро Несміш

Реклама. Прокрутіть вниз, щоб читати далі.

Кількість переглядів: 30 

©2013-2020 "За Лаштунками". Всі права застережено. Використання матеріалів сайту лише за умови посилання на видання "За Лаштунками" не нижче другого абзацу. Для інтернет-видань обов’язкове пряме, відкрите для пошукових систем гіперпосилання у першому абзаці на конкретний матеріал.