Приєднуйся до нас

Що шукати?

За Лаштунками

Міжнародні новини

Ще одна недоведена смерть від Pfizer, але вакцинуватися обов’язково…

Новій Зеландії повідомили про перший випадок смерті, пов’язаної з щепленням проти коронавірусу. Жінці зробили укол препаратом Pfizer.

Причиною смерті жінки став, ймовірно, міокардит, або запалення серцевого м’яза, повідомив незалежний орган з контролю за безпекою вакцинації, пише ВВС.

«Це перший випадок в Новій Зеландії, коли смерть протягом декількох днів після вакцинації пов’язують з вакциною Pfizer», – йдеться в заяві Ради з моніторингу безпеки вакцин.

ЧИТАЙТЕ ДО ТЕМИ:

Реклама. Прокрутіть вниз, щоб читати далі.

Раніше надходили повідомлення про смерть пацієнтів протягом декількох днів після вакцинації, але такі випадки не пов’язували з щепленням. Розслідування смерті мешканки Нової Зеландії триває, подробиці поки не розголошують.

Регуляторні органи в Європі вважають міокардит та інші проблеми з серцем «дуже рідкісними» побічними ефектами від щеплення вакцинами Pfizer і Moderna, що найчастіше трапляється з чоловіками молодого віку. Там також наполягають, що користь від вакцинації набагато перевищує ризики.

Раніше експерт ВООЗ доктор Кетрін О’Брайен так і не змогла логічно довести, для чого необхідна вакцинація, враховуючи, що після неї пацієнт все одно може заразитися COVID -19. Ефективність вакцин становить від 80 до 90 відсотків.

Кількість переглядів: 22,068 

Реклама. Прокрутіть вниз, щоб читати далі.
Реклама

©2013-2020 "За Лаштунками". Всі права застережено. Використання матеріалів сайту лише за умови посилання на видання "За Лаштунками" не нижче другого абзацу. Для інтернет-видань обов’язкове пряме, відкрите для пошукових систем гіперпосилання у першому абзаці на конкретний матеріал.

Політика Конфіденційності

Posting....